'Previše je šokantna': Ovu su reklamu odbili prikazati na dodjeli Oscara

Print screen
Reklamu koja prikazuje mamu nakon poroda ABC je odbio emitirati za vrijeme Oscara jer su zaključili kako je previše šokantna
Vidi originalni članak

Reklama za Frida mom u trajanju od 60 sekundi pokazuje mamu koja se budi usred noći i odlazi u kupaonicu i pritom koristi različite proizvode dok na sebi ima mrežaste gaćice. Reklama završava rečenicom "Postporođajni oporavak ne mora biti tako težak", nakon čega slijede proizvodi koje tvrtka prodaje.

Mama iskreno Pelene za odrasle i dojenje: ovako žensko tijelo izgleda 24 sata nakon poroda

Frida mom objavila je svoj oglas na YouTubeu i predstavila ga rekavši: "Oglas koji ćete gledati odbio je ABC i Oscar od emitiranja tijekom ovogodišnje dodjele nagrada. Nije "nasilne, političke ili seksualne prirode. Naš oglas nije vjerski ili nepristojan i ne prikazuje puške ili municiju. Ženska higijena i pomoć protiv hemoroida također su zabranjeni", stoji u videu. 

"To je samo nova mama, koja je prvi put sama doma s djetetom i njenim novim tijelom. Ipak je odbijena. I pitamo se zašto se nove mame osjećaju nespremne", stoji u videu. 

Tvrtka je reklamu željela prikazati tijekom dodjele Oscara 2020., ali prema Health.com-u odbijena je zbog previše grafike s djelomičnom golotinjom i demonstracijom proizvoda.

postporođajno doba Mama nakon poroda - sve što trebaš znati o babinju
 

Posjeti missMAMA