Što reći, a što ne, parovima koji su doživjeli spontani pobačaj
Organizacija The Miscarriage Association, koja omogućuje podršku ljudima koji su proživjeli gubitak trudnoće, provela je kampanju s hashtagom #SimplySay, u kojoj su pitali sudionike da podijele fotografiju sebe na kojoj drže znakove s rečenicama koje ljudi smiju i ne smiju reći onima koji su prošli kroz bol i patnju pobačaja.
Kako bi naznačili rečenice koje su od pomoći i one koje nisu, sudionici su pokraj njih pisali #Say (u prijevodu: Recite) i #DontSay (u prijevodu: Nemojte reći).
"Dugo radimo na tome da ohrabrimo ljude da budu što otvoreniji oko razgovora o pobačaju, ali s vremenom smo shvatili da je najčešći razlog zbog kojeg ljudi ne žele govoriti o svom tragičnom iskustvu upravo zbog odgovora koje su dobivali od drugih ljudi", rekla je direktorica organizacije, Ruth Bender Atik.
"To nas je potaknulo da istražimo ponašanje i percepciju ljudi kad je u pitanju spontani pobačaj, a rezultati su zaista bili značajni - iako mnogo ljudi suosjeća i želi pomoći, ima i mnogo onih koji su suzdržani zbog straha od toga da ne kažu krivu stvar, i zaista jako puno ljudi kaže krivu stvar iako imaju najbolje namjere", dodala je Ruth i objasnila kako su pokrenuli kampanju kako bi pomogli ljudima da razmisle o tome što reći, a što ne.
Kampanja u čijoj se galeriji nalazi čak 208 fotografija i video, nedavno se proširila društvenim mrežama, a iz organizacije kažu kako su već dobili upit iz Urugvaja mogu li prevesti infografiku na španjolski jezik. Odjek i brzina kojom se kampanja proširila društvenim mrežama posebno je uzbudljiva za organizaciju The Miscarriage Association jer se radi o relativno novoj i malenoj dobrotvornoj udruzi koja zasad ima samo šest članova.
"Oni koji su sudjelovali, žene, ali i muškarci, rekli su nam da su zahvalni za priliku da izraze svoje (često nerečene) osjećaje o ovoj temi. Svi žele priliku reći 'Ovo je ono što trebam, što mi zaista pomaže', kao i 'Ovo zaista boli, molim te, nemoj to govoriti'".