Preuređujemo vrtić Vrbik - Poljane!
U akciji pod imenom 'Dječji svijet u šarenim bojama', koju Klokanica provodi u suradnji s tvrtkama Pevec i JUB, preuređenje je osvojio Dječji vrtić Vrbik - područni objekt Poljane.
Od 1. do 15. rujna primali smo prijave za preuređenje vrtića na području Grada Zagreba, nakon čega je žiri, u kojem su bili glumica Doris Pinčić, umjetnik Boris Hrepić Hrepa i dizajnerica interijera Mirjana Mikulec, odbrao šest prijava koje su ušle u uži izbor. Konačnu odluku o tome koji će vrtić dobiti "makeover" donijeli su čitatelji Klokanice.
Glasovanje je trajalo od 16. do 23. rujna u 11 sati, no provjerom glasova kod nekih su vrtića utvrđene nepravilnosti, odnosno lažni glasovi generirani kroz zlonamjerne ili nepostojeće web servise. Svi neregularno stečeni glasovi su oduzeti i na kraju je Dječji vrtić Vrbik - područni objekt Poljane ostao s najvećim brojem glasova čitatelja. Pročitajte detaljna pravila natječaja!
Ovdje pogledajte koji su vrtići bili u užem izboru i koliko su glasova dobili!
Pobjednički vrtić prijavila je mama Nataša Mujčić Sukalić, čija šestogodišnja djevojčica Jana ide u ovaj vrtić, a sada na dar dobiva bicikl, koji je osigurao Pevec, te titulu vrtićke junakinje.
U akciji uređenja vrtićkih površina sudjelovat će i kreativni tim Pimp by Pump, a s djecom će se družiti i igrati i Doris Pinčić i Boris Hrepić Hrepa.
Djetinjstvo u ljepšim bojama
"Sretni smo što upravo JUB na ovom projektu može pokazati dio široke palete boja koje ima. Svake godine trudimo se na tržište lansirati nešto drugačije, bolje, kvalitetnije pa tako i nove vrste boja koje ne samo da uljepšavaju svakodnevicu, već su i proizvedene u skladu s najvišim EU standardima", ističe Ivan Magdić, koordinator marketinga i unapređenja prodaje JUB-a.
Pevecu je društvena odgovornost itekako važna pa stoga i ne čudi što će podržati i ovaj projekt.
"Zahvaljujući našim partnerima, odnosno dobavljačima imamo priliku uljepšati mnoge živote. JUB je naš pouzdan partner s kojim smo već ostvarili uspješnu suradnju, a nastavljamo je i u projektu kojem je cilj da našoj djeci stvori bolje i ljepše uvjete u kojima provode svoje vrijeme. Pevec prepoznaje potrebe svoje zajednice te vjerujemo da ćemo u konačnici svojim doprinosom ljepšati mnoge živote", zaključuje direktorica marketinga Peveca Danijela Stjepanović.