Olakšajte djetetu oporavak od viroze
Svi roditelji koji imaju dijete u vrtiću, barem ponekad dožive razdoblja u kojima je dijete naizmjenično tjedan dana u vrtiću, a tjedan kod kuće, zbog bolesti. Iako se najčešće ne radi o teškim bolestima, one mogu biti iscrpljujuće i za dijete i za roditelje, a često otvaranje bolovanja može predstavljati dodatni problem. Stres utječe i na lošiju otpornost roditelja pa uopće nije čudno ako viroza koju je dijete donijelo iz vrtića zahvati cijelu obitelj.
Dodatak prehrani po preporuci pedijatara
Sličnih iskustava nisu pošteđeni ni roditelji školske djece, a najčešće infekcije u vrtiću i u školi su virusne infekcije dišnog sustava. Dijete će teško izbjeći infekciju, a da bi se što lakše oporavilo, u tome mu najviše mogu pomoći roditelji. Prvenstveno su jako važni odmor i dovoljan unos tekućine. Medis u svom asortimanu visokokvalitetnih proizvoda ima i dodatak prehrani Imunoglukan P4H®, koji pomaže tijelu da lakše samo pobijedi infekciju.
Imunoglukan P4H dokazao se tijekom posljednjih godina kao pomoć u jačanju prirodne tjelesne otpornosti i svladavanju viroza. Djeci s čestim infekcijama dišnog sustava preporučuju ga i pedijatri. Imunoglukan P4H® najučinkovitije djeluje ako se uzima odmah kod prvih znakova infekcije (šmrcanje, bolno grlo) ili lošeg općeg stanja. Potpuno je siguran i može se uzimati i prilikom liječenja antibiotikom.
Sirup za djecu već od godinu dana, kapsule za starije
Imunoglukan P4H® sadrži bioaktivni polisaharid imunoglukan te vitamin C i mineral cink, koji štite stanice od oksidativnog stresa i pomažu ojačati imunitet organizma. Vitamin C također doprinosi smanjenju umora i iscrpljenosti. Imunoglukan P4H® dostupan je u obliku sirupa za djecu od navršene 1. godine te kapsula za odrasle i stariju djecu.
Njegovu kvalitetu dokazuje i naziv Superbrand, koji je robnoj marci Imunoglukan P4H® za razdoblje 2013./2014. dodijelila organizacija Superbrands, jedini globalni i neovisni autoritet za branding. Naziv Superbrand dodjeljuje se robnoj marci na temelju ocjena potrošača, priznatih stručnjaka iz poslovnoga svijeta, svijeta marketinga, medija, sveučilišta i strukovnih udruga. Kriteriji ocjenjivanja koji imaju najvažniju ulogu jesu kvaliteta, pouzdanost, različitost i emocionalni naboj.