Koje savjete mladići najčešće traže od tate?
S-Box istraživanje provedeno na sveučilištima u Zagrebu, Varaždinu, Splitu, Rijeci i Osijeku u kojem je sudjelovalo skoro 4000 muških studenata pokazalo je kako su mladi Hrvati još uvijek poprilično sramežljivi kad je u pitanju traženja savjeta od roditelja vezano uz ljubavne odnose, no kad je u pitanju odijevanje i prvo brijanje tu su puno otvoreniji.
Prema istraživanju, tatu je za savjet i pomoć kod prvog brijanja zatražilo čak 78% ispitanika, dok se na samostalni korak odlučilo samo njih 22%. Na pitanje "Jeste li pitali tatu kako vezati kravatu?“ 59% ispitanika dalo je potvrdan odgovor, dok je 41% njih smatralo kako to mogu sami naučiti ili kako im to nije važno. Međutim, kad su u pitanju ljubav i emocije, tu su mladi ipak nešto sramežljiviji. Samo 11% studenata na hrvatskim sveučilištima je pitalo oca za savjet prije prvog izlaska s djevojkom.
Smjernice u životnim izazovima
Dječaci očeve savjete smatraju korisnim i vrijednim poštovanja, pa je stoga od velike važnosti da je roditelj prisutan kako bi davao smjernice u svakodnevnim životnim izazovima. Jedan od načina za to je i razvoj povjerenja i dijeljenje zajedničkih interesa, ali i poticanje uloge oca koji sina uči novim, ali važnim cjeloživotnim vještinama.
Jedna od prvih stepenica u "svijet odraslih“ je i svim muškarcima poznato - prvo brijanje. Kako bi potaknuo očeve i sinove da taj prvi korak učine zajedno, Procter & Gamble odnosno Gillette pokrenuo je nacionalnu kampanju #pitajtatu.
Nacionalna kampanja
Tijekom kampanje #pitajtatu svi kupci Gilletteovih proizvoda u vrijednosti minimalno 120 kuna, kupljenih u bilo kojoj trgovini diljem Hrvatske, mogu osvojiti stolni nogomet ili godišnju zalihu britvica. Osim što će "junior“ naučiti kako se pravilno obrijati, otac i sin mogu zajedno uživati u partiji stolnog nogometa. Uz sudjelovanje u nagradnoj igri, u odabranim trgovinama kupci Gillettovih proizvoda u vrijednosti 120 kuna na poklon će dobiti i limited edition majicu Gillette. Detalji nagradne igre dostupni su ovdje.