Djeca sa sindromom Down cijeli život ostaju posebna

Promo
Dvodnevnim događanjem na zagrebačkom Zrinjevcu obilježen je Svjetski dan sindroma Down kojemu je cilj osvijestiti javnost o potrebama djece rođene s jednim kromosomom više
Vidi originalni članak

Zagrebački park Zrinjevac proteklu subotu i nedjelju je bio u znaku podrške djeci i obiteljima u kojima je dijete rođeno sa sindromom Down. Svjetski dan sindroma Down se u cijelome svijetu obilježava 21. ožujka i time simbolizira 21 kromosom s kojim se rađaju djeca s tim sindromom. Događanje je pod pokroviteljstvom predsjednika RH organizirala Udruga za sindrom Down Zagreb, a među pokroviteljima su bili i Grad Zagreb, Zagrebačka županija te Ministarstvo socijalne politike i mladih.

Brojni Zagrepčani koji su došli izraziti potporu ovoj akciji uživali su u nastupima glazbenika poput grupe Colonia, Bojana Jambrošića, Žanamari Lalić, Saše Lozara, grupe Elemental, Lane Jurčević, Jelene Rozge i brojnih drugih glazbenika koji su se odazvali pozivu organizatora.

"Sretni smo jer smo i ovogodišnjim obilježavanjem Svjetskog dana sindroma Down skrenuli pozornost na potrebe djece koja se rađaju posebna i cijeli život ostaju posebna. Mnogim je roditeljima potrebna naša pomoć kako bi što bolje svladali izazove koje u obitelj donosi dijete sa sindromom Down i zato želimo potaknuti naše sugrađane da nam pruže podršku kako bi se djeca što lakše uključila u svakodnevni život. Ovo događanje i velik odaziv naših sugrađana nam daje nadu da naša nastojanja nisu uzaludna", izjavila je predsjednica Udruge za sindrom Down Zagreb, Natalija Belošević.

Svoju podršku je osobno izrazio i predsjednik RH Ivo Josipović koji je okupljene posjetio i oko pola sata proveo u srdačnom druženju s djecom i njihovim roditeljima.

Svjetski dan sindroma Down je podržao i zagrebački gradonačelnik Milan Bandić koji je također osobno došao porazgovarati s obiteljima u kojima je dijete rođeno sa sindromom Down.

Dok su se djeca zabavljala prateći glazbene nastupe, odrasli članovi Udruge za sindrom Down Zagreb prodavali su radove koje su sami izradili u kreativnoj radionici. Za sve posjetitelje događanja članovi udruge su pripremili i slatkiše i kolače koje su besplatno dijelili.

Na dirljivom dvodnevnom druženju je simboličnim puštanjem balona najavljena i kampanja pod nazivom „Reci DA!“ koju uskoro zajednički pokreću tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, a tijekom koje će biti prikupljana sredstva za nabavu edukativnih materijala potrebnih za svakodnevni rad s djecom.

Svoj doprinos djeci rođenoj sa sindromom Down možete pružiti i pozivom na broj 060 92 00 po cijeni od pet kuna plus PDV koja je za pozive otvorena tijekom cijele godine. 

Posjeti missMAMA