Podržite 'Ružičnjak' - vrtić koji su pokrenuli roditelji
Ružičnjak, prvi roditeljski vrtić u Hrvatskoj pokrenut je i izgrađen zahvaljujući prvenstveno dobrovoljnim prilozima roditelja djece koja pohađaju vrtić. Sredstva s kojima raspolažu vrlo su ograničena i raspoređena na tekuće mjesečne troškove zbog čega se vodstvo vrtića prijavilo na natječaj pod nazivom „Zajedno smo jači“. Žele izgraditi poseban dječji park u sklopu vrtića za koji su im potrebna izdašnija financijska sredstva, a koji bi nesebično dijelili i s ostalim vrtićima čime bi značajno povećali kvalitetu boravka djece u prirodi. Sve čitatelje ovim putem pozivaju da glasaju za njih putem linka: Zajedno smo jači!
Vrtić koji je sve samo ne običan
Dječji vrtić „Ružičnjak“ počeo je s radom prije nepune dvije godine, nakon što je nekoliko roditelja po uzoru na slične vrtiće u EU odlučilo takav projekt pokrenuti i kod nas.
Vrtić se nalazi u Zagrebu između Gajnica i Podsuseda, u prostranom zelenom okruženju koje ima golem potencijal, ali i iziskuje prilagodbu terena aktivnostima djece – rekao nam je Orlan Baždar, predsjednik RINO Instituta – neprofitne humanitarne organizacije koja je utemeljila vrtić.
"Naš prvi osnovani roditeljski dječji vrtić Ružičnjak nije običan vrtić. Poznati smo po višečlanim obiteljima, kod nas su prosjek obitelji s troje i više djece. Imamo jednu obitelj s čak sedmero djece na koju smo jako ponosni“, ponosno ističu osnivači vrtića.
Svaki mjesec nova vrlina
Djeca u vrtiću uče puno toga, od stranih jezika do grafo-motorike i matematike, veselih pjesmica, prepoznavanja i vježbanja prvih slova i boja do pristojnog ponašanja i ophođenja s drugima, ali ono što je najvažnije, ističu, uče se vrlinama. I ne samo da to rade u vrtiću, već vrline – poput reda, higijene, urednosti, suosjećajnosti, pristojnog ponašanja i slično – s njima kod kuće vježbaju i njihovi roditelji. Svaki se mjesec u vrtiću radi na novoj vrlini.
Dječji vrtić „Ružičnjak“ je tek početak pedagoškog djelovanja RINO Instituta čiji je prirodni slijed pokretanje roditeljske osnovne škole. Na ovaj se način u Hrvatskoj otvara više mogućnosti roditeljima koji su svjesni svoje uloge i žele više sudjelovati, raditi na svojoj formaciji i uložiti trud u odgoj i obrazovanje svoje djece.