Mališani pokazali da su kreativniji od svojih roditelja

Promo
Nesquik kreativna radionica održana je s ciljem dobivanja odgovora na pitanje jesu li djeca kreativnija od odraslih. Događanje je vodio naš poznati komičar Luka Bulić dok su se u kreativnom izazovu okušale i glumica Ana Maras Harmander te Antonija Stupar Jurkin sa svojom djecom
Vidi originalni članak

Nesquik kreativna radionica održana je ovog vikenda u suorganizaciji s Kreativnim laboratorijem za djecu i mlade "4 sobe", a s ciljem dobivanja odgovora na pitanje jesu li djeca kreativnija od odraslih. Događanje je vodio naš poznati komičar i voditelj Luka Bulić dok su se u kreativnom izazovu okušale i glumica Ana Maras Harmander te voditeljica Antonija Stupar Jurkin sa svojom djecom. Za potrebe radionice roditelji i djeca izrađivali su razne predmete poput raketa, brodova i lutaka, koristeći kutije Nesquik žitarica za doručak i vrećice Nesquik instant kakao napitka te razne perlice, šljokice, trake i vrpce. U izradi maštovitih predmeta roditeljima i djeci pomagala je nagrađivana akademska slikarica i ilustratorica Manuela Vladić Maštruko.

Globalno istraživanje* koje je na dva kontinenta za robnu marku Nesquik provela kompanija Nestlé, otkrilo je na koji način roditelji percipiraju dječju kreativnost. Rezultati su pokazali da gotovo svi roditelji, njih čak 98 posto, vjeruje da je kreativnost važna za razvoj njihove djece, dok samo trećina njih smatra da su djeca sve manje kreativna kako odrastaju. Većina roditelja iz država uključenih u istraživanje – 51 posto u Italiji, 26 posto u Poljskoj, 30 posto u Grčkoj, 32 posto u Turskoj i 42 posto u Meksiku – složilo se da su djeca najkreativnija u periodu između šeste i devete godine. Istog su mišljenja bili i roditelji koji su se sa svojom djecom ovog vikenda okušali u kreativnom izazovu.

"Nesquik je saveznik roditeljima i pomaže im u nastojanju da njihova djeca odrastaju sretno i zdravo, čemu, uz ostalo, doprinose pravilna prehrana, tjelesna aktivnost i kognitivni poticaji. Ovom kreativnom radionicom željeli smo inspirirati roditelje da potaknu maštu svoje djece i da ih nastave poticati na stvaranje novih ideja, kako bi kada odrastu znali što žele te na taj način lakše ostvarili svoje snove", izjavila je Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija, Nestlé Adriatic

"Za stvaranje novih ideja ključno je naći se u situaciji koja će nam omogućiti da budemo kreativni. U životima djece takvih je situacija jako puno, dok je kod odraslih zbog brojnih obveza i dnevne rutine kreativnost najčešće zatomljena te se većinom vode postojećim idejama i rješenjima. Premda bi se mogao izvesti zaključak da se u procesu odrastanja kreativnost smanjuje to se u stvarnosti ne događa, već se smanjuje broj prilika u kojima možemo biti kreativni. Tako će prosječno dijete brzo i bez puno muke izraditi igračku od najobičnije kutije ili u potpunosti osmisliti priču koristeći maštu bez opterećivanja s kronologijom i točnošću. U mašti i kreativnosti leži ključ jako brzog učenja i usvajanja novih informacija kod djece, a bez toga današnje čovječanstvo ne bi bilo tu gdje jest", ispričala je Manuela Vladić-Maštruko, akademska slikarica i ilustratorica.

Uz adekvatan način života i kreativne aktivnosti, djeca mogu osmisliti gotovo sve te u svim fazama svog odrastanja biti podjednako kreativna.

*Nestlé je za robnu marku Nesquik 2016. godine u Meksiku, Turskoj, Poljskoj, Italiji i Grčkoj proveo online istraživanje, na uzorku od 1.000 roditelja koji imaju djecu između 6 i 12 godina starosti.

Posjeti missMAMA