Lidlov novi program lojalnosti – personalizirana dječja kuharica
Predstavljanju su prisustvovala brojna poznata lica - Ana Begić Tahiri, Mario Petreković, Hungry Mile Butorac, Csilla Barath Bastaić, Sonja Švajhler (Supermame), Petra Ninčević (Lipstick mom), Maša Zibar, Marko Babić, Mateja Krvarić (Uvijek gladna), Mario Valentić, Andrea Andrassy, Irena Gavran (Pregacha) te Laura Amelie Marinović Loli, mlada zvijezda Lidlove kampanje. Kako bi demonstrirali jednostavnost i praktičnost recepata iz pričo-kuharice, 3 tima influencera i njihovih malih pomagača pripremili su 4 jela neobičnih imena – Tortilju na kotačiće, Sendviče u šetnji, Bubamarinu salatu i Zekin namaz.
„Veliko nam je zadovoljstvo predstaviti naš program lojalnosti za djecu i roditelje koji smo kreirali u suradnji sa Tvornicom snova. Posebnost ovog programa lojalnosti je što omogućuje personalizaciju likova i jako se veselimo što će klinci sa svojim roditeljima imati priliku na jedinstven, edukativan, zabavan način uživati u pripremanju jela prema receptima iz ove personalizirane pričo-kuharice“– izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.
Lidlova pričo-kuharica je uistinu jedinstvena; ilustrirana je divnim crtežima, a čitava priča od naslovnice do kraja sadrži ime i lik vašeg klinca ili klinceze. Knjiga dolazi u dvije varijante – mamina i tatina kuharica, a obiluje korisnim i jednostavnim receptima koje ćete s guštom pripremati s vašim najmlađima.
Autorica priča iz Tvornice snova Andrijana Majstorović ovom je prilikom istaknula: „Na projektu je tim od 20 ljudi radio godinu i pol dana: autori, urednici, kuhari, dizajneri, 3 ilustratora i čak 8 programera, zajedno s našim partnerom Lidl Hrvatska. Mi u Tvornici snova smo jako uzbuđeni što će rezultat tog napornog rada - prva personalizirana pričo-kuharica u Hrvatskoj - uskoro biti u rukama roditelja i djece.“
O Lidlu:
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.000 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta. Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce.
Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa. Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.
U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan. Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši
107 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.