Dobro Drvo - vrtić po mjeri svakog djeteta!
Jesi li znala da u jednom zagrebačkom vrtiću postoje urbani mini viseći vrtovi putem kojih klinci od najranije dobi samostalno uče i provode ekološki način uzgoja povrća, bobičastog voća, začinskog bilja? U tom istom vrtiću tijekom 2018. godine uz djecu je boravio i plišani medvjedić Dani, koji je za cilj imao istražiti Zagreb. Naime, Dani je u društvu djece razgledavao Zagreb, a oni su tako, kroz igru, učili o simbolima grada u kojem žive. Pored toga, u šest mjeseci, koliko je boravio u Zagrebu, medvjedić je selio iz doma u dom - svako je dijete naime, na jedan dan udomilo Danija. Medvjedić Dani je proizišao iz međunarodnog projekta Teddy bear travels (Plišani medvjedić putuje), u kojemu je uz osam EU zemalja sudjelovala i Hrvatska. Točnije, dječji vrtić Dobro Drvo!
DV Dobro Drvo u Zagrebu djeluje od 2014. godine, a prije svega gaji individualni pristup djetetu, prihvaćanje djetetove prirodne kreativnosti koje tijekom odgojno - obrazovnog procesa dijete izražava. Osnivačice su Snježana Punčikar i Ana Štefanec, magistre pedagogije s dugogodišnjim radnim iskustvom koje izuzetno uspješno upravljaju vrtićem prepoznatim i na međunarodnoj razini zahvaljujući uključenosti u međunarodne organizacije, ali i aktivnostima vrtića na projektima koji se financiraju sredstvima Europske unije.
Pored kvalitetnog sadržaja i individualnog pristupa djetetu, DV Dobro Drvo ove godine pokreće dodatni sadržaj koji će biti realiziran u sklopu EU projekta Dječji vrtić za skladniji obiteljski život i kvalitetniji razvoj djeteta koji se financira sredstvima Europskog socijalnog fonda (ESF). Riječ je o tri nova dodatna programa: dramski, STEM i logopedski program. Cilj projekta je doprinijeti usklađivanju poslovnog i obiteljskog života roditelja s djecom uključenom u programe ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja; za realizaciju spomenutog uvedena je i usluga poslijepodnevnog rada dječjeg vrtića i unapređenje usluge vrtića kroz redovni i posebne programe.
Dramski program fokusiran je na razvoj socio-emocionalnih vještina; kroz dramske i scenske aktivnosti djeca grade samopouzdanje, vježbaju metode uživljavanja u različite uloge i usvajaju vještine za kreativno izražavanje. U sklopu programa djeci će biti omogućeno samostalno scensko izražavanje i osmišljavanje dramskih predstava.
Kroz STEM program omogućit će se usvajanje vještina potrebnih za razvoj kritičkog promišljanja i samostalno donošenje zaključaka o činjenicama koje nas okružuju. Izuzev navedenog, djeca usvajaju tehnike i znanja potrebne za samostalno istraživanje i ohrabruju se za postupak eksperimentiranja i učenja na osnovu pokušaja i pogrešaka.
Dječji vrtić Dobro Drvo član je međunarodne organizacije OMEP-a (Organisation Mondiale pour l’Education Préscolaire) koja se bavi svim aspektima odgoja i obrazovanja u ranom djetinjstvu, a sudjelovao je i u programu Erasmus+ Developing teacher competences for the future uz vrtiće iz Poljske, Engleske, Norveške i Grčke. Trenutno je DD Dobro Drvo sudionik već spomenutog eTwinning projekta Teddy Bear travels uz Italiju, Španjolsku, Sloveniju, Slovačku, Englesku i Poljsku.
Zahvaljujući prepoznatoj kvaliteti, Dobro Drvo je ujedno i prvi vrtić u Hrvatskoj koji je postao dio edukativne mreže Associated School Project Network pod pokroviteljstvom UNESCO-a. S ciljem da se prepozna vrijednost vrtića i na međunarodnoj razini te da se polaznicima vrtića osigura što veća kvaliteta programa, osnivačice dječjeg vrtića konstantno rade na unapređenju programa i aktivnosti dječjeg vrtića, podižu kvalitetu sudjelovanjem u međunarodnim projektima i organizacijama te osiguravaju redovitu naobrazbu kadrova kroz programe cjeloživotnog učenja.
Dječji vrtić Dobro Drvo provodi redoviti program za 90 polaznika, a posebice se njeguje pristup efikasnim vrtićkim skupinama, jer se želi omogućiti standard za maksimalno kvalitetan odgojno-obrazovni rad u kojem su djeca i njihove potrebe i želje u središtu programa. Zbog toga, kroz EU projekt Dječji vrtić za skladniji obiteljski život i kvalitetniji razvoj djeteta cilj je razvijanje i uvođenje novih programa koji će dodatno približiti standard ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja prosjeku zemalja EU.