Čarolija Svetog Nikole zavladala Zagrebom
Najljepša dječja bajka postala je stvarnost. Dugoiščekivani Grad Svetog Nikole otvorio je svoja vrata i već prvog dana ispunio srca stotinama mališana. Nesvakidašnju predbožićnu priču otvorili su državna tajnica u Ministarstvu za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku Marija Pletikosa te izaslanica gradonačelnika Grada Zagreba Katarina Milković. Popularni zagrebački zbor Zagrepčanke i dečki najljepšim je dječjim božićnim pjesmama predstavio početak dvodnevne čarolije.
U prvom danu bogatog edukativno – zabavnog programa ispunjenog raznim radionicama i zabavnim aktivnostima uživali su i veliki i mali, a nastupi kazališnih izvođača i mađioničara posebno su oduševili glumicu Anu Begić, glazbenika Luku Nižetića, proslavljenog rukometaša Igora Vorija, bivšeg vaterpolista Dubravka Šimenca, televizijsku voditeljicu i urednicu Ljiljanu Vinković, dizajnericu interijera i bivšu manekenku Iris Androšević Pinjuh te voditeljicu Hanu Tabaković.
Posebno zanimanje posjetitelja privukla je modna revija Miss4miss agency tijekom koje su poznate mame i kćeri Antonija Stupar Jurkin i Paola, Olja Vori i Nika, Lana Zrnić i Tonja, Iva Kontek i Lea, Ivančica Pahor i Una predstavile zanimljive i originalne modne kombinacije dječjeg modnog brenda Rosea, Katarina Mamić Design i MAI by MAIDA.
Grad Svetog Nikole i Zaklada Hrvatska za djecu predstavili su i jednu lijepu zajedničku priču. Sudjelovanjem u Gradu svetog Nikole Zaklada je predstavila svoje programe pomoći kroz koje promiču dobrobiti osobnih i imovinskih prava djece te osnaživanja obitelji. Zaklada nas je time podsjetila na istinsku važnost blagdana Svetog Nikole, a to su međusobno pomaganje, empatija, darivanje i uveseljavanje jedni drugih.
U jedinstvenom Gradu Svetog Nikole posjetitelji su mogli besplatno uživati 5. i 6. 12. 2018 u hotelu Academia (Tkalčićeva 88, pored Kaptol centra) gdje ih je na 700 metara kvadratnih dočekao zanimljiv sadržaj prave dječje čarolije.
Grad Svetog Nikole održava se pod pokroviteljstvom Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, Hrvatske gospodarske komore, Međunarodnog instituta za klimatske aktivnosti i Quintessentialy grupe. Partneri projekta su Zaklada Hrvatska za djecu, blog Čitaj knjigu, Abeceda roditeljstva, Bioliving info, Najsretnija beba. Sponzori projekta su Henkel, P&G, OTP banka, Jana, Zvijezda, Beiersdorf, Brainobrain, Atlas, Cedevita, Argeta, Obala grupa, Salit i AbbVie, Iris MBM.