Zazelenimo Dalmaciju zajedno: L'Occitane i volonteri u akciji Boranka

Promo
Veliki požari koji svakog ljeta haraju hrvatskom obalom, uništavaju velike površine šuma i života koji se nalazi u njima. Pustoš koja ostaje velika je prirodna katastrofa. Zato je naša dužnost pomoći prirodi kada je nemoćna i time joj zahvaliti na svim blagodatima koje nam pruža
Vidi originalni članak

Boranka je interaktivna kampanja u organizaciji Saveza izviđača Hrvatske, kojoj je cilj podizanje svijesti građana, pogotovo mladih, o važnosti šuma, zaštiti prirode, posljedicama globalnog zatopljenja te prevenciji i zaštiti od požara. U uspješnoj akciji volonterskog pošumljavanja Dalmacije, lani su vrijedni volonteri posadili 25000 sadnica i sadnog materijala na požarištima. Ove godine očekuje se 4000 volontera i plan je posaditi preko 40000 novih sadnica na području Splita, Solina i Zadra. 

Kao partner projekta pridružio se i L'OCCITANE, koji omogućava sadnju 1000 sadnica! 

Izvrsni rezultati prošlogodišnje akcije, ali i brojne nagrade koje je Boranka do sada osvojila, motiviraju nas da ove godine idemo još više i jače. Odabir vrsti biljaka i lokacija sadnje provodi se isključivo u suradnji sa strukom i stručnjacima iz Hrvatskih šuma, a sade se autohtone vrste, mješovito bjelogorica i crnogorica. Drago nam je što nas ove godine podržava i L'OCCITANE, kao brend koji radi na očuvanju bioraznolikosti na globalnoj, a sada i lokalnoj razini.“, doznajemo od koordinatora projekta i poslovnog direktora Saveza izviđača Hrvatske - Dana Špicera.

Volonteri započeli sa sadnjom mladih sadnica

Prva vikend akcija sadnje u listopadu okupila je 600 volontera u Žrnovnici. Volonteri su zasadili više tisuća sadnica, a među njima su bili i zaposlenici L'OCCITANEA!

I sama sam prije nekoliko godina osjetila razornu moć šumskog požara, kada smo jedva spasili obiteljsku kuću koja je bila okružena gustom zelenom šumom. Požar je došao doslovno do vrata kuće, izgorio je naš vrt, a od šume nije ostalo ništa. Ne mogu opisati taj grozan osjećaj nemoći. Od malena volim istraživati prirodu, a i danas sa suprugom koji je dio HGSS Omiš i s djecom, svaki slobodan trenutak provodim u šetnji obližnjim šumama, to je važan dio našeg života. Zato smo oduševljeni što smo mogli sudjelovati u ovom pošumljavanju i na taj način pomoći našem najdražem kutku Planeta.“ rekla je Ana Dvoraček, poslovođa L'OCCITANE trgovine u City Center one Split.

Jakša Jukić, B2B manager za L'OCCITANE u Hrvatskoj, izjavio je: „Biti dio tima L'Occitane tijekom ove sjajne radne akcije mi je pružilo veliko zadovoljstvo jer sam dobio priliku saditi stabla na obroncima planine Mosor na kojoj je gotovo u potpunosti izgorjela vegetacija tijekom zadnjih nekoliko godina. Prije dvije godine vatra se opasno približila kućama u obližnjem selu Sitno Gornje gdje živim sa svojom obitelji pa smo vidjeli kakve strahote čine požari koji na ovom području nažalost nisu rijetkost. Posebno mi je bilo drago što su mi se pridružila i moja dva sina Maksim (13) i Luka (18) koji su sjajnim timskim radom i sami posadili 8 mladih sadnica. Iskreno se nadam da će akcija Boranka nastaviti sa sadnjom stabala diljem Dalmacije i Lijepe Naše!

Zazelenimo požarišta Dalmacije - zajedno

U sklopu kampanje, od izgorjelih borova prikupljenih na požarištima u Dalmaciji, izrađene su tzv. Boralice, pastelne bojice izrađene od pepela borova stradalih u požarima. U L'OCCITANE trgovinama ove jeseni uz kupnju kreme za ruke od 75 ili 150 ml, prvih 1.000 kupaca očekuje simbolički poklon – Boralica. Naime, svatko se u akciju pošumljavanja može uključiti korištenjem Boralica. Osoba može sama nacrtati svoje drvce, dati mu ime i putem posebne web aplikacije 'posaditi' ga u virtualnu šumu. Za svako nacrtano drvce 'posađeno' na web-stranici boranka.hr, volonteri će zasaditi pravu sadnicu na požarištu. Prema tome, kako raste virtualna šuma, tako se povećava i broj živih sadnica u prirodi - iz spaljenog drveta nastaje novi život, iz crno-bijelog požarišta, rađa se šumsko zelenilo!

Više informacija potražite na web stranici.

U novom L'OCCITANE Adventskom kalendaru otkrijte priču o izvanrednom, bogatom i fascinantnom ekosustavu koji postoji u Provansi – bademu. Kroz pripovijest koja počinje 1956. i nastavlja se sve do danas, a putem bajkovitih ilustracija tajvanske umjetnice Hsinping Pan, upoznajemo kako je L’OCCITANE odlučio pomoći ponovno obogatiti Provansu stablima badema. U L'OCCITANE trgovinama od 25.10. dostupan je i Premium adventski kalendar, s 24 proizvoda i 24 motivirajuće poruke o očuvanju i ljepoti prirode. Zalihe su ograničene! Premium adventski kalendar dostupan je isključivo u web trgovini www.loccitane.hr i u odabranim L'OCCITANE trgovinama u Zagrebu na lokacijama: Centar Cvjetni, Avenue Mall, Arena Centar i City Center one West.

 

Posjeti missMAMA