Lilo&Stitch obara rekorde u kinima - film je rasturio u prvom vikendu prikazivanja
Gotovo da se ne sjećamo koliko dugo već klinci čekaju da se film Lilo & Stitch pojavi u kinima. Nije baš svakodnevna pojava da djeca pamte datum kad bi film trebao stići u kina i da ne prestaju moljakati da se čim prije ide u kino. Upravo tako je izgledalo dok se očekivao ovaj veliki i važni remake crtića iz 2002. godine, i to u obliku igranog filma.
Današnji dan u SAD-u je poznat kao Memorial Day i praznik je. A vikend prije Memorijalnog dana obično se uzima kao vikend koji ukazuje na to kakvu će gledanosti imati film imati. Pa ako je suditi po tom, Lilo & Stitch zakoračili su u svijetlu budućnost. Naime, ovaj je film oborio neke rekorde u svom prvom vikendu prikazivanja, i to u istom vikendu kad se počela prikazivati i „Nemoguća misija: Konačni obračun“ s Tomom Cruiseom.
U svom prvom vikendu prikazivanja u SAD-u je, dakle, „Lilo & Stitch“ zaradio velikih 145,5 milijuna dolara, procjenjuje se da će danas ta brojka skočiti na 183 milijuna dolara. Ovom brojkom zarađenom tijekom vikenda, Lilo & Stitch je oborio rekord koji drži također Cruiseov film „Top Gun: Maverick“ iz 2022., koji je tijekom Memorijalnog vikenda zaradio 126 milijuna dolara.
No, ovo nije bio jedini rekord koji je dugo očekivani plavi, čupavi vanzemaljac srušio. „Lilo & Stitch“ također je osigurao drugu najveću zaradu tijekom bilo kojeg blagdanskog vikenda, odmah iza „Crne Pantere“ iz 2018., koja je tijekom Dana predsjednika zaradila 242 milijuna dolara.
„Lilo i Stitch“ također je zaradio 158,7 milijuna dolara na međunarodnim kino blagajnama, što je zajedno nevjerojatnih 341,7 milijun dolara globalno. No, ne čudi ovo previše, jer Disney je potrošio 100 milijuna dolara na produkciju ovog filma i dodatnih 100 milijuna dolara na marketing kojim će privući mnoge da zavole kaotičnog izvanzemaljca koji slučajno stigne na Zemlju, i to na Havaje, gdje ga udomi djevojčica Lilo i njezina starija sestra.
Pored svega, „Lilo i Stitch“ je trenutno rangiran kao jedan od najboljih debija Disneyjevih igranih remakeova, odmah iza „Kralja lavova“ iz 2019. (koji je zaradio 191 milijun dolara tijekom tri dana) i „Ljepotice i zvijeri“ iz 2017. (174 milijuna dolara tijekom tri dana).
Inače, film se isplati pogledati, pa ako dosad niste… što čekate?!