Danas sve više djece želi postati vlogerima i YouTuberima, nego astronautima
Svijet je obišla vijest o novom istraživanju koje je proveo kultni proizvođači igračka za djecu - LEGO. Prema rezultatima istraživanja, čak tri puta više djece danas kao karijeru iz snova navodi vloganje u odnosu na posao astronauta. Istraživanje je provedeno u SAD-u, Ujedinjenom Kraljevstvu i Kini na uzorku od 3000 djece, u dobi od 8 do 12 godina, i 326 roditelja.
Prema njemu, danas većina djece kao karijeru iz snova navodi vloganje, dok je posao astronauta postao apsolutno nezanimljiv. Konkretno, trećina djece je rekla da žele biti YouTuberi kad narastu, dok je njih tek 11% navelo zanimanje astronauta. Zanimljivo je istaknuti da su odgovori u velikom dijelu ovisili o tome iz koje zemlje dijete dolazi. Tako više od polovice Kineza žele postati astronauti te je upravo ovo zanimanje za njih najatraktivnije. Slijede ga posao učitelja, glazbenika i profesionalnog sportaša, dok je posao vlogera na petom mjestu.
S druge strane, djeca s područja SAD-a i Ujedinjenog Kraljevstva za život bi najradije zarađivala vlogajući, nakon čega ti slijede zanimanja učitelj, profesionalni sportaš, glazbenik i, konačno, astronaut.
Razlike između aspiracija djece odgajane na različitim krajevima svijeta ne očituje se samo u odabiru budućih zanimanja. Troje od četvero djece je, naime, reklo kako vjeruje u tvrdnju da će ljudi u budućnosti živjeti na nekom drugom planetu; kod Kineza se postotak slaganja s tom tvrdnjom penje na 96%, dok on u Ujedinjenom Kraljevstvu iznosi 63%, odnosno 68% u SAD-u.
Treba se spomenuti i istraživanje o tome što djeca žele postati kad odrastu koje je 2017. proveo Fatherly. Umjesto vloganja, prije samo dvije godine je većina od 1000 ispitane djece mlađe od 12 godina u SAD-u rekla kako je zanimanje o kojem maštaju ono liječnika. Nakon njega, slijedili su poslovi veterinara, inženjera, policajca i učitelja.