Uživaj u pogodnostima i popustima uz INA Loyaly program vjernosti!
Pokrenut je originalni program vjernosti INA Loyalty putem kojem kupci mogu sakupljati bodove prilikom kupnje na Ininim maloprodajnim mjestima i uživati u brojnim pogodnostima. Cjelokupni program je prepun različitih iznenađenja, promocija i nagrada, koje kupce čekaju već nakon učlanjenja u program. Odmah po preuzimanju INA Loyalty aplikacije, putem koje se provodi Inin program vjernosti i registracije kupca čeka dar dobrodošlice – kava po izboru, 50 bodova na njegovom Loyalty računu, a nakon prve kupnje goriva stiže i kupon s 15 lipa popusta po litri Class Plus goriva koji može iskoristiti pri sljedećoj kupnji.
INA Loyalty aplikaciju isprobale su i poznate hrvatske osobe. Ella Dvornik se oduševila najfinijom besplatnom kavom, Ida Prester je probala naš smoothie, a Ivana Mišerić je uživala u ukusnom hot dogu iz INA Fresh Cornera. Bodove putem aplikacije sakupljaju i Kristijan Iličić i Zlatko Horvat koji su za svoja putovanja pripremili auto i natočili vrhunska Class Plus goriva, dok se Mario Valentić požurio kako bi prvi instalirao aplikaciju. Luka Bulić je u svom stilu premijerno izveo novi hit na našem maloprodajnom mjestu!
Pogledajte u videu što kažu.
Uz preuzimanje INA Loyalty aplikacije, kupci se mogu uključiti u program vjernosti i putem internetske stranice www.inaloyalty.hr ili tiskane pristupnice na maloprodajnim mjestima. INA Loyalty aplikacija je dostupna za Android i iOS pametne mobilne uređaje. Sudjelovanjem u programu, bodovi se dobivaju za svaku litru kupljenog goriva i za gotovo svaku kunu potrošenu na proizvode ili usluge na Ininim maloprodajnim mjestima.* Pridruživanjem programu, kupci odmah postaju članovi statusa Blue, a daljnjim sakupljanjem bodova, mogu dobiti pristup različitim pogodnostima statusa Blue, Silver, Gold ili VIP te uživati u pogodnostima svakog statusa kroz cijelu godinu. Svaki status nosi sve uzbudljivija iznenađenja! Za više informacija o programu, tu je INA Loyalty Kontakt centar (0800 1112 ili na ina@loyaltyteam.com) koji je kupcima na raspolaganju 0 – 24.
Pozivamo sve kupce da prate Inine kanale i društvene mreže, jer ih očekuju dodatna iznenađenja u sklopu novog programa vjernosti. Zato - dozvolite Ini da vas iznenadi kroz INA Loyalty!
Više informacija o INA Loyalty programu vjernosti, ali o ostalim aspektima digitalizacije Inine maloprodaje doznajte od Gorana Augustinovića, direktora Upravljanja odnosima s kupcima koji je gostovao u INA Podcastu.
#INAdokazanonajbolja
*Iz bodovanja su isključene cigarete, vinjete, novine i časopisi, bonovi za mobilne telefone, poklon kartice, srećke te usluge poput aplikacija Aircash, DPD paketa, plaćanja računa i servisa Paysafecard.