'Mama, možeš li dodati malo tople vode u more?'

Thinkstock
Gurajući se između ljudi, konačno smo došli do toliko iščekivanog i željenog mora. Oprezno je stavio nožicu unutra i napravio par koračića, kad se okrenuo prema meni i rekao: 'Mama, možeš li dodati malo tople vode?'
Vidi originalni članak

U srpnju je naša akcija dijeljenja priča posvećena ljetovanju s djecom. Pozivamo vas da opišete svoje najzabavnije, najuzbudljivije ili najdraže obiteljsko ljetovanje.

Mama Zora poslala nam je priču o prvom ljetovanju njene obitelji i na dar dobila poklon paket La Roche-Posay proizvoda.

Pošaljite nam priču o ljetovanju s djecom i osvojite poklon paket!

Pripreme za prvo putovanje s bebom su trajale danima. Najprije sam napravila popis što treba ponijeti pa sam stavljala plusiće pokraj stvari koje sam polako slagala u torbe. Na kraju je bilo toliko toga bilo da smo jedva uspjeli ugurati sve u ne tako veliki auto. Naravno, noć prije nisam baš najmirnije spavala. Razmišljala sam o svemu pomalo, a najviše me mučilo kako će beba podnijeti putovanje, kako ćemo s hranjenjem budući da smo tada bili na kombinaciji dojenja i kašica.... Uh, to je za mene bio pravi stres što se tiče mlađeg djeteta.

Put je prošao dobro, hranila sam bebu i u autu i na raznim odmorištima, kako je pokazivala potrebu. Smjestili smo se u apartman koji je bio spojen s drugim apartmanima. Opet sam bila na trncima, što ako beba bude plakala noću i uznemiravala ostale goste. I tako je nekoliko noći prošlo u redu, a ponekad smo ih provodili pjevajući bebici, ljuljuškali smo ju, čitali priče i to na smjene, moj dragi i ja.

Sin je bio fasciniran kamenčićima i pijeskom

Prvi dan, kad smo stigli, bili smo toliko umorni da smo poslijepodne proveli tako što smo raspakirali torbe i spavali u apartmanu u hladovini. Sljedeće jutro uslijedio je odlazak do obližnje plaže. Ponijeli smo osnovno, ali to osnovno bila je hrpa: ručnici, kremice, bazenčić za bebu, nešto voća, rukavice i šlauf za starije dijete, kantice, lopatice, peraje, maska. Smjestili smo se u hlad, napunili bazenčić vodom u kojem je beba istinski uživala. Ja sam pripremala starijeg sina za prvi doticaj s vodom, onom slanom. Stavila sam mu rukavice, a on je naravno htio da mu stavim i kolut, masku, peraje. Opremio se, nema što, morala sam mu udovoljiti.

Gurajući se između ljudi, konačno smo došli do toliko iščekivane i željene vode. Oprezno je nožicom taknuo more i napravio par sitnih koračića, kad se u jednom trenutku okrenuo prema meni i rekao: "Mama, jel' možeš dodati malo tople vode?", misleći da je u kadi. Naravno, to je ljudima u blizini koji su ga čuli bilo toliko simpatično da su se od srca nasmijali, a i ja skupa s njima. Toliko je bio fasciniran kamenčićima, školjkicama, pijeskom, svašta je strpao u kanticu i izrazio želju da to ponese kući kao uspomenu. Kad je beba zaspala, ali i mališan nakon što ga je plivanje umorilo, ja i dragi smo odlučili napraviti nekoliko fotografija.

Sjela sam ravno na meduzu

Iz mora je virio jedan veći kamen preko kojeg je voda pljuskala jer je bilo mrvicu valovito. Odlučila sam sjesti na taj kamen s nogama u vodi i zamolila sam dragog da me fotografira. Da, bilo bi bolje da nisam sjela jer sam sjela ravno na meduzu koja se baš u tom trenutku zaustavila na kamenu. Odmah sam pocrvenila, mjehurići, peklo je jakoooo. Da, stisla sam zube, ipak sam ja velika "cura". I sad me peče samo kad se sjetim toga. Dragi se smijao, ali meni u tom trenutku nije bilo do smijeha.

Sljedeći je dan bio puno mirniji, otprilike sam znala što me čeka pa sam se pripremila. Već trećega dana, kada smo napokon počeli uživati na plaži, spustio se pljusak i to na dan kada smo promijenili plažu i išli na jedno udaljenije mjesto automobilom i od parkirnog mjesta još nekih 10-ak minuta pješice. Bio je to ljetni neverin, počelo je padati kao iz kabla, u trenu su nam sve stvari bile mokre, a i jako je puhalo. Stigli smo do automobila, jedva smo držali vrata otvorenima zbog vjetra tako da je veća količina vode ušla i u auto. Jao, baš sam bila tužna, više no ljuta no danas je to samo jedna divna uspomena na koju se svi rado nasmijemo. Sljedećih nekoliko dana bilo je kišovito pa smo uglavnom vrijeme provodili u apartmanu igrajući društvene igre, hvatajući komarce, kupajući klince u kadi. Sve u svemu, nezaboravno prvo ljetovanje koje ćemo dugo, dugo pamtiti.

Priprema za putovanje s djetetom

La Roche-Posay - njega kože za cijelu obitelj

Zahvaljujući jedinstvenim umirujućim, omekšavajućim i antioksidacijskim svojstvima termalna voda La Roche-Posaypravi je izbor za osjetljivu kožu i esencijalna aktivna tvar u svim proizvodima La Roche-Posay. Anthelios mlijeko za osjetljivu kožu beba SPF 50+ sadrži novu formulu posebno razvijenu za osjetljivu kožu najmlađih. Nova Anthelios XL krema za lice SPF 50+ sadrži revolucionarni antioksidans Baicalin koji uz napredni sustav filtra Mexoplex pomiče granice fotozaštite uključujući i zaštitu od dugih UVA zraka. Cicaplast Baume B5 umirujući je balzam koji višestruko obnavlja kožu i pruža dvostruko djelovanje - trenutno umiruje kožu,a zatim je zaštiti i potakne na zacjeljivanje.

Pošaljite nam priču o ljetovanju s djecom i osvojite poklon paket!