Hit na društvenim mrežama: I tate se igraju s barbikama

Screenshot Youtube/Mattel
Nova reklamna kampanja u kojoj glavne uloge imaju tate, kćeri i njihove Barbie lutke postale su hit na društvenim mrežama jer, osim što prikazuju kvalitetno i zabavno druženje tata i kćeri, imaju vrlo snažnu poruku o tome koliko je važno njegovati i podržavati ambicije djevojčica od malih nogu
Vidi originalni članak

Mattel je izbacio novu reklamnu kampanju s vrlo važnom porukom: 'tate se isto igraju s barbikama'. Reklame su postale hit diljem svijeta, a napravljeno je nekoliko kratkih spotova i jedan duži, komercijalni, koji se mogu naći na njihovoj YouTube stranici. Isječci prikazuju tate koji se igraju s Barbie lutkama, glumeći pritom razne uloge: liječnicu, vatrogaskinju, astronautkinju, učiteljicu i paleontologinju.

Ne samo da su reklame sjajne jer prikazuju kvalitetno i zabavno druženje tata i kćeri, one također imaju vrlo snažnu poruku o tome koliko je važno njegovati i podržavati ambicije malenih djevojčica. "Ona je spomenula barem desetak različitih stvari koje bi jednog dana htjela raditi, a ja mislim da bi mogla postati sve što želi", rekao je jedan tata. Zanimljivo je i što svi isječci završe s jednakom, efektnom porukom: "Vrijeme provedeno u njezinom imaginarnom svijetu, ulaganje je u njezin stvarni svijet."

Naravno, tate koji se igraju s lutkama sa svojim kćerima nije ništa novo i bez sumnje se događa u većini kućanstava. Ono što je novo su reklame poput ove i više je no važno što su postale prihvaćene kako bi se razbili stari stereotipi i stvorile nove, inspirativne priče za našu djecu. 

Posjeti missMAMA